03 tetor 2006

Jo më 1997 - No more 1997 !

Unë jam Ajet Nuro. Jam nga Shqipëria prej nga jam larguar më 1997. U largova kur Shqipëria ishte gjithçka por jo një shtet. Jeni i ftuar të bëni komentin, analizën apo përshtypjen tuaj për ngjarjet e vitit 1997. Luteni të ftoni këtu personazhe të rëndësishme të atyre ngjarjeve për të parë dinamikën e ngjarjeve të atij viti të mbrapshtë nga kënd-vështrime të ndryshme.

Këtu janë të gjitha kushtet për të shkruar dhe për tu lexuar.

Hi, my name is Ajet Nuro. I am from Albania and I live in Montreal, Canada. I left Albania in march 1997 when "we" bicame creasy. Even today for me, what was happened in Albania is like bad dream. But, it was not. It was the worst thing we did. I invite all you to exprime your opinion about what happened in Albania in 1997. The goal is to prevent an other 1997.

Ajet Nuro

1 Comments:

At 12:57 e pasdites, Blogger gazetari_vl said...

hey si fillim ju nfalenderoj per komentet dhe para se gjithash ju korrigjoj per gjerat e shkruara nga ju.1997 lindi si pasoje e nje regjimi gjysem shekullor dhe beri qe gjerat te shkonin ndryshe per shqiperine.

 

Posto një koment

<< Home